مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 14:252019-01-19سياسي

ساماندهی سگ های ولگرد را قبول داریم


رییس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر اردبیل گفت: تعداد کارتن خواب های اردبیل کمتر از 15 نفر است و ما در دو مکان به راحتی می توانیم آنها را ساماندهی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین افسانه در حاشیه جلسه رسمی شورای شهر اردبیل در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح پیشنهادی اعضای شورای شهر در احداث گرمخانه برای کارتن خواب ها اظهار کرد: ما با یک اقدام سنجیده و در این ایام سرد سال به راحتی می توانیم مکانی مناسب برای این کارتن خواب ها تهیه کرده تا آنها در یک سرپناهی مناسب زندگی بگذرانند.

وی در مورد طرح دیگر اعضای شورای شهر در مورد حصارکشی یک زمین یک هکتاری واگذار شده از سوی منابع طبیعی برای نگهداری سگ های ولگرد اظهار کرد: ما در بلندمدت می توانیم با حصارکشی و تامین زیرساخت ها در این مکان برنامه های عملیاتی خود را در حوزه نگهداری سگ های ولگرد در جلوگیری از آسیب زدن به شهروندان به انجام برسانیم.

عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: به ازای هر قولنامه باید یک بار تخفیف و یک امتیاز به صاحب آن ارائه کنیم و حق نداریم به یک قولنامه چندین امتیاز در نظر بگیریم.

افسانه همچنین در مورد ساماندهی کارگران میدانی و غیررسمی هم تصریح کرد: ما باید در قدم اول در این زمینه به این واقعیت دست پیدا کنیم که چرا این کارگران در میادین خاص مستقر شده و فلسفه برخی اقدامات پشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی سگ های ولگرد را قبول داریم

ساماندهی سگ های ولگرد را قبول داریم