مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 14:052019-01-19اقتصادي

تعلل وزارت کشاورزی مقصر اصلی قاچاق دام/پاسخگو باشید


رییس ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اعلام کرد که مقصر اصلی قاچاق دام، وزارت جهاد کشاورزی است چرا که این وزارتخانه بیش از دو سال در تدوین مقررات جابجایی دام در کشور که می توانست تا حد بسیاری جلوی قاچاق این کالای اساسی را بگیرد، - تعلل کرد بنابراین شخص وزیر و معاونان این وزارتخانه باید پاسخگوی تاراج این کالای اساسی باشند.

در ماه های گذشته و در پی افزایش نرخ ارز بسیاری از محصولات غذایی و کشاورزی با افزایش قیمت مواجه شد به گونه ای که هر کیلوگرم گوشت قرمز به بیش از کیلویی 90 هزار تومان در بازار رسیده است.

البته محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی پیش از این درباره وضعیت بازار گوشت قرمز اینگونه توضیح داده بود که از آنجا که قاچاق دام با توجه به اینکه نرخ ارز کشورهای دیگر بالا رفته، شدت پیدا کرده است، این موضوع باعث شده که قیمت گوشت تحت تاثیر قرار بگیرد و برخلاف اینکه واردات گوشت گرم گوسفندی در دو ماه گذشته بیش از دو برابر سال پیش شده است اما به دلیل وجود قاچاق، تقاضا بیشتر شده که امیدواریم با کنترل قاچاق و افزایش واردات مشکل را بیشتر کنیم.

وی افزود: با واردات سعی در حل این مسئله داریم که این کار را شدت بخشیده ایم و امیدواریم بتوانیم بازار را بیشتر تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعلل وزارت کشاورزی مقصر اصلی قاچاق دام/پاسخگو باشید

تعلل وزارت کشاورزی مقصر اصلی قاچاق دام/پاسخگو باشید