مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 14:012019-01-19پزشكي

«باقر لاریجانی» در معاونت آموزشی وزارت بهداشت ابقا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، در این حکم آمده است: دکتر باقر لاریجانی؛ با توجه به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی در عرصه های مختلف، - سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر باقر لاریجانی را در سمت معاونت آموزشی این وزارتخانه ابقا کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، در این حکم آمده است: دکتر باقر لاریجانی؛ با توجه به سوابق ارزشمند علمی و اجرایی جنابعالی در عرصه های مختلف، بدینوسیله به عنوان معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابقا می شوید.

سعید نمکی سرپرست وزارت بهداشت، در این حکم ضمن اشاره به دستاور های حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت مطالباتی را یادآور شده است.

بازنگری دقیق در شیوه اداره دانشگاه ها، تعدد رشته های تحصیلی و تعداد دانشجویانسرپرست وزارت بهداشت در این حکم تاکید کرد: سال های پس از انقلاب اسلامی با توسعه آموزش پزشکی دستاورد های ارزشمندی در تربیت نیروی انسانی مورد نیاز در راستای خودکفایی کشور به دست آمد که این گسترش علاوه بر جبران کاستی های گذشته در تامین نیروی انسانی، اثر بخشی فراوانی در مدیریت نظام سلامت و دسترسی به شاخص های ارزنده این عرصه نیز داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«باقر لاریجانی» در معاونت آموزشی وزارت بهداشت ابقا شد

«باقر لاریجانی» در معاونت آموزشی وزارت بهداشت ابقا شد