مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 13:002019-01-19اقتصادي

تعداد روزهای پاک تهران امسال افزایش یافته است


شهردار تهران آلودگی و ترافیک را مهم ترین معضلات از دید 90 درصد شهروندان تهرانی دانست و گفت:  طرح سه شنبه های بدون خودو برای کاهش الودگی هوا اجرایی می شود که از دانشگاه ها انتظار می رود در این طرح پیشگام شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیروز حناچی در افتتاح شانزدهمین کنگره ملی مهندسی شیمی ایران با اشاره انجام نظرسنجی از مردم افزود: در این نظر سنجی آلودگی هوا و ترافیک مهمترین مشکلات شهر تهران اعلام شد و سایر چالش های اجتماعی چون فقر و اعتیاد رتبه های بعدی قرار داشته است.

وی با بیان اینکه این امر نشان دهنده اهمیت هوای سالم و کاهش مشکل ترافیک در شهر است ، ادامه داد: امسال وضعیت آلودگی هوا بهتر بوده است که دلیل آن می تواند اجرای جدی تر طرح معاینه فنی خودروها و طرح ترافیک در شهر تهران باشد.

حناچی افزود: تعداد روزهای پاک در سال جاری افزایش یافته؛ ضمن اینکه فاصله میان روزهای پاک تا آلوده نیز بیشتر شده است.

شهردار تهران با اشاره به آمار مرگ و میر در شهر تهران گفت: بر اساس آمار سازمان بهشت زهرا سالانه حدود 60 هزار نفر در تهران فوت می کنند که از این تعداد 1200 نفر به دلیل سوانح جان خود را از دست می دهند.

وی با اشاره به مراجعه حدود 1500 نفر به مراکز درمانی به دلیل بیماری های تنفسی گفت: بر اساس آمار ذرات معلق در سال 94 سه برابر بیشتر بوده است و با وجود این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد روزهای پاک تهران امسال افزایش یافته است

تعداد روزهای پاک تهران امسال افزایش یافته است