مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 12:312019-01-19اقتصادي

«چنارخشکه» قربانی 25 ساله وعده های مسؤولین/ پرسه مرگ زیر سقف های لرزان


روستای چنارخشکه از توابع شهرستان خرم آباد 25 سال و تنها به بهانه وعده اجرای یک پروژه سدسازی از عمران و آبادانی به دور مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، روستاها علاوه بر ایفای نقش در تولید محصولات کشاورزی، امروزه در حوزه گردشگری نیز مورد توجه قرار گرفته‎اند.

باید توجه داشت فراهم کردن بسترهای اشتغال به منظور جلوگیری از مهاجرت روستاییان ضروری است.

چنارخشکه در فاصله کمتر از30 کیلومتری شهر خرم آباد و از روستاهای دهستان کاکاشرف است که بنابر گفته اهالی به واسطه وجود درخت چنار خشکیده ای در کنار یک چشمه، روستا را چنارخشکه نامیده اند.

   این روستا با وجود طبیعت بکر، پوشش جنگلی، چشم انداز و مناظر زیبا، عبور رودخانه از پایین دست روستا، وجود مراتع مناسب از ظرفیت های زیادی در حوزه گردشگری برخوردار است.

با همه ظرفیت های یاد شده روستا اما دلایلی یکی از محروم ترین روستاهای خرم آباد است که مردمان آن از بیشتر امکانات بی بهره مانده اند.

  به محض ورود به روستا خانه های گلی و چوبی توجهت را جلب می کند، خانه هایی که شاید با وقوع زمین‎لرزه نه چندان شدیدی سقفشان فرو بریزد.

  نکته قابل تأمل اینجا است که چنارخشکه روستای دورافتاده یا کوهستانی نیست که مسؤولان دوری و صعب العبور بودن را دلیل محرومیت آن عنوان کنند، زیرا فاصله چندانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«چنارخشکه» قربانی 25 ساله وعده های مسؤولین/ پرسه مرگ زیر سقف های لرزان

«چنارخشکه» قربانی 25 ساله وعده های مسؤولین/ پرسه مرگ زیر سقف های لرزان