مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 12:262019-01-19اقتصادي

اولتیماتوم وزیر صنعت به خودروسازان؛ خودروهای پیش فروش شده را تحویل مردم دهید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در جلسه ای که با حضور مدیران عامل سازمان حمایت، ایران خودرو و سایپا برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تاکید و اظهار کرد: - اولتیماتوم وزیر صنعت به خودروسازان؛ خودروهای پیش فروش شده را تحویل مردم دهید وزیر صنعت، معدن و تجارت با فراخواندن مدیران عامل دو خودروسازی بزرگ کشور نسبت به عمل کردن آن ها به تعهدات فروش خود اولتیماتوم داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رضا رحمانی در جلسه ای که با حضور مدیران عامل سازمان حمایت، ایران خودرو و سایپا برگزار شد، بر ضرورت احقاق حقوق مردم در فروش خودرو تاکید و اظهار کرد: سازمان حمایت و خودروسازان بر اساس مصوبات قانونی باید به گونه ای عمل کنند که رضایت مردم در قضیه پیش فروش خودرو ها جلب شود.

وی افزود: هیچ گونه مماشاتی از سازمان حمایت در برابر احقاق حقوق مردم مورد قبول نیست و باید به صورت روزمره دستورات صادر شده را پیگیری کند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد: اطلاع رسانی از نحوه واگذاری و اطمینان بخشیدن به مردم نسبت به احقاق حقشان موضوعی است که هم خودروسازان و هم سازمان حمایت باید به طور جدی در آن اهتمام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولتیماتوم وزیر صنعت به خودروسازان؛ خودروهای پیش فروش شده را تحویل مردم دهید

اولتیماتوم وزیر صنعت به خودروسازان؛ خودروهای پیش فروش شده را تحویل مردم دهید