مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 12:062019-01-19ورزشي

چگونه ایده هایمان را به فرصت تبدیل کنیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آبراهام مازلو روانشناس مطرح آمریکایی یک جمله معروف دارد که می گوید اگر تنها ابزار تحت اختیارتان چکش باشد آنگاه همه چیز را میخ می بینید.

- برای آنکه از این راهکار استفاده کنید و مسیر نوآوری را برای تیم خود هموار نمایید سه نکته زیر را همواره در نظر بگیرید:1- ضروری است که به عنوان رهبر از قضاوت کردن خودداری نمایید و همواره کنجکاو باشید.

طبق آنچه آرتور کونان دویل (نویسنده و پزشک اسکاتلندی) می گوید: بعد از آنکه ناممکن ها را از بین می برید هرآنچه باقی می ماند (جدای از اینکه تا چه اندازه غیرمحتمل است) باید همان حقیقت باشد.

اگر ایده ای دارید که با شرایط در نظر گرفته شده برای آن همخوانی دارد آنگاه فرقی نمی کند که تا چه اندازه ناآشنا به نظر می رسد در هر حال آن ایده شدنی (یا دست کم ممکن است).

دراین مرحله باید از خود بپرسید فرضیاتی که به صورت خودکار وارد ذهنتان می شوند کدامند؟2- احتمال خطا را در نظر بگیرید.

برای مدیرانی که در عصر صنعتی تربیت شده اند و عادت دارند که همه جواب ها و تجهیزات سفارشی خود را در اختیار داشته باشند ممکن است در ابتدا این کار کمی دشوار باشد.

اما سطح پیچیدگی دنیا از درک و تخصص تکنیکی انسان فراتر رفته و فرقی ندارد که چقدر نبوغ دارید و دانش شما تا چه اندازه در رابطه با موضوعات مختلف ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه ایده هایمان را به فرصت تبدیل کنیم؟

چگونه ایده هایمان را به فرصت تبدیل کنیم؟