مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 11:512019-01-19سياسي

افشاگری نماینده مسلمان کنگره آمریکا درباره عوامفریبی ترامپ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به خاطر تعطیلی دولت فدرال ایالات متحده و ادامه آن به شدت با رهبران دموکرات کنگره وارد چالش شده و در همین رابطه روز پنجشنبه اقدام به لغو سفر خارجی نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا و .

- یکی از نماینده های مسلمان کنگره آمریکا با انتشار پیامی، اقدام به افشاگری درباره دروغگویی و عوامفریبی دونالد ترامپ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا به خاطر تعطیلی دولت فدرال ایالات متحده و ادامه آن به شدت با رهبران دموکرات کنگره وارد چالش شده و در همین رابطه روز پنجشنبه اقدام به لغو سفر خارجی نانسی پلوسی رییس مجلس نمایندگان آمریکا و تعدادی از نمایندگان دموکرات کنگره کرد و سپس روز جمعه با انتشار پیامی در توییتر مدعی شد: چرا باید زمانی که 800 هزار نفر از مردم بزرگ آمریکا حقوق نگرفته اند نانسی پلوسی و دموکرات های دیگر برای هفت روز کشور را ترک کنند؟ همچنین آیا کسی می تواند به پلوسی و حامیان مالی بزرگ او در ایالت مشروب ساز توضیح دهد که مردمی که در باغ های انگور کار می کنند آیا می توانند به راحتی به خدمات دسترسی داشته باشند.

اما در واکنش به این اقدام ترامپ، الهان عمر نماینده مسلمان کنگره آمریکا، با انتشار پیامی در توییتر عنوان داشت: ترامپ د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشاگری نماینده مسلمان کنگره آمریکا درباره عوامفریبی ترامپ

افشاگری نماینده مسلمان کنگره آمریکا درباره عوامفریبی ترامپ