مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 10:152019-01-19فناوري

نتفلیکس در جذب علاقمندان به فیلم رکورد زد!


سرویس استریم آنلاین فیلم و سریال نتفلیکس در تازه ترین گزارش مالی خود اعلام کرده که توانسته است فراتر از پیش بینی های خود عمل کرده و درآمد و تعداد مشترکان خود را به میزان چشمگیری افزایش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزها که اینترنت و سرویس های مبتنی بر آن تمام بخش های مختلف زندگی ما را در برگرفته است، خیل عظیمی از کاربران حتی فیلم و سریال های مورد علاقه خود را نیز از طریق شبکه های استریم و پخش آنلاین و اینترنتی مشاهده و تماشا می کنند.

تماشای فیلم از طریق این شبکه های اینترنتی بدین صورت است که کاربران با پرداخت مبلغی پول و شارژ ماهانه بسته های اینترنتی، قادر خواهند بود تمامی فیلم و سریال های موجود در این شبکه ها را مشاهده و تماشا کنند.

نتفلیکس بدون شک یکی از محبوب ترین و معروف ترین شبکه های اینترنتی استریم برای پخش آنلاین فیلم و سریال در جهان محسوب می شود که حالا با انتشار گزارش مالی مربوط به سه ماهه چهارم و پایانی خود در سال 2018 میلادی نشان داده است که عملکرد بسیار موفقیت آمیزی داشته چرا که توانسته است 8.

8 میلیون کاربر را به تعداد مشترکان خود اضافه کند که این رقم بسیار فراتر از حد پیش بینی های صورت گرفته توسط خود این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتفلیکس در جذب علاقمندان به فیلم رکورد زد!

نتفلیکس در جذب علاقمندان به فیلم رکورد زد!