مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 09:462019-01-19اجتماعي

400هزار پرونده به کلانتری ها ارجاع داده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری، صبح شنبه در حاشیه بیست ویکمین گردهمایی تخصصی معاونین اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح مراکز مشاوره حاضر در کلانتری ها، - رییس پلیس کشور، از ایجاد مراکز مشاوره در سطح 700 کلانتری خبر داد و گفت: در سال 400 هزار پرونده به کلانتری ها ارجاع داده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری، صبح شنبه در حاشیه بیست ویکمین گردهمایی تخصصی معاونین اجتماعی استان ها و پلیس های تخصصی در جمع خبرنگاران با اشاره به تشریح مراکز مشاوره حاضر در کلانتری ها، اظهار کرد: در حدود 700 کلانتری مرکز مشاوره دارد و از 400 هزار پرونده ای که در سال به ما ارجاع داده می شود با مراجعه به این مراکز بیش از 70 درصد آن ها به صلح ختم می شود.

وی افزود: در این مراکز از همیاران پلیس و یا پلیس افتخاری استفاده می کنیم و در سال 98 می خواهیم اکثر کلانتری ها را تجهیز کرده و از همکاران متخصص استفاده می کنیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: بودجه ما در رابطه با ساخت فیلم یک بودجه محدود است و صداوسیما باید به ما کمک کند تا بتوانیم سردار اشتری تاکید کرد: آسیب شناسی هایی که داریم را تبدیل به فیلم کنیم تا در این زمینه آسیب شناسی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400هزار پرونده به کلانتری ها ارجاع داده شد

400هزار پرونده به کلانتری ها ارجاع داده شد