مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 دی 1397 ساعت 06:252019-01-19اجتماعي

محیط زیست شهر تهران، مظلوم است


رییس کمیته محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه محیط زیست شهر تهران مظلوم است و در این شهر با وجود برخی از پشتیبانی ها هنوز با ضعف ساختاری در حوزه محیط زیست مواجه هستیم، - تاکید کرد: امروز در شهر تهران اقدامات و روندهای کلانی در حال رخ دادن است که بر وضعیت آلودگی هوا در آینده اثرات نوظهوری خواهد داشت .

سید آرش حسینی میلانی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین اقدامات شورای اسلامی شهر تهران و به صورت ویژه کمیسیون سلامت این شورا در حوزه مقابله با آلودگی هوا و داشتن هوای پاک، گفت: 29 دی ماه، روز هوای پاک با هدف ایجاد حساسیت در بین اقشار مختلف جامعه مهمترین مناسبت محیط زیستی سال است.

از آنجایی هم که راهکار مناسب کاهش آلودگی هوا، مشارکت مردمی و افزایش هماهنگی بین بخشی است، این روز می تواند عامل مهمی در ایجاد مشارکت و هماهنگی بین بخشی برای مقابله با آلودگی هوا باشد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با آلودگی هوا و کنترل آن فرایندی مستمر است و مربوط به تنها امروز و فردا نیست، اظهار داشت: آلودگی هوا به شکلی در شهرهای بزرگ همیشه به عنوان دغدغه محسوب می شود و به همراه موضوع ترافیک، مهمترین چالش شهر تهران براساس نظرسنجی های انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست شهر تهران، مظلوم است

محیط زیست شهر تهران، مظلوم است