مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 16:352019-01-18اقتصادي

پرونده هفته اقتصادی با افزایش قیمت خودرو بسته شد


در حالی گروه خودروسازی سایپا قیمت جدید بعضی محصولات خود را اعلام کرد که در لیست قیمت های جدیدش قیمت بعضی محصولات این گروه خودروسازی از جمله تیبا و پراید مجددا با افزایش قیمت همراه شده است.

- این در حالی است که گروه خودروسازی مربوطه هفته گذشته قیمت محصولات پرتیراژ خود را 30 درصد افزایش داده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از مهمترین اخبار اقتصادی امروز (جمعه) افزایش مجدد یک شرکت خودروسازی است که طی روزهای اخیر دوباره قیمت محصولات خود را افزایش داده است.

بر اساس اعلام این شرکت خودروسازی قیمت پراید 111 از 29 میلیون و 525 هزار تومان به 36 میلیون و 100 هزار تومان افزایش یافت؛ همچنین قیمت پراید 132 از 28 میلیون و 765 هزار تومان به 34 میلیون و 200 هزار تومان و پراید 151 از 30 میلیون و 425 هزار تومان به 34 میلیون و 200 هزار تومان رسیده است.

حق مسکن کارگران چقدر می شود؟ با وجود اختلاف نظر گروه کارفرمایی و کارگری، دویست و هفتاد و نهمین نشست شورای عالی کار دوشنبه هفته آینده با موضوع افزایش حق مسکن کارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفتنی است پیش از این نیز نمایندگان کارگری و کارفرمایی در جلسه روز یکشنبه 23 دی ماه با حضور وزیر کار به بررسی موضوع افزایش حق مسکن پرداختند ولی پیشنهاداتی که مطرح شد مورد توافق قرار نگرفت و جلسه بی نتیجه پایان یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده هفته اقتصادی با افزایش قیمت خودرو بسته شد

پرونده هفته اقتصادی با افزایش قیمت خودرو بسته شد