مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 15:312019-01-18بين الملل

دیدار سفیر سوریه در بغداد با رییس ستاد مشترک ارتش عراق


سفیر سوریه در بغداد ضمن دیدار با رییس ستاد مشترک ارتش عراق با وی درباره همکاری و هماهنگی مشترک و تحولات امنیتی دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صطام الدندح سفیر سوریه در بغداد و عثمان الغانمی رییس ستاد مشترک ارتش عراق دیروز پنجشنبه در پایتخت این کشور با یکدیگر دیدار و درباره همکاری و هماهنگی مشترک و تحولات امنیتی دو کشور رایزنی کردند.

رییس ستاد مشترک ارتش عراق از مواضع سوریه در قبال بغداد تمجید کرد و گفت که عراق و سوریه هدف واحدی را دنبال می کنند و آن مبارزه با تروریسمی است که منجر به قتل و آوارگی غیرنظامیان بی دفاع و تخریب زیر ساخت های دو کشور دوست شده است.

وی تاکید کرد که البته این هدف مشترک باعث تقویت تلاش ها و همکاری ها و تبادل اطلاعات تا تحقق پیروزی بزرگ شده است.

سفیر سوریه در بغداد هم از دولت، ارتش و ملت عراق بابت کمک به سوریه و ارئه هر نوع حمایت از این کشور در زمینه های مختلف تقدیر و تشکر کرد.

بغداد و دمشق اخیرا برای همکاری و مبارزه با گروه های تروریستی ـ تکفیری، توافقاتی را انجام دادند که از آن می توان به عنوان نقطه آغاز فصلی جدید از مبارزه با تروریسم یاد کرد.

در سال 2015، مرکز همکاری چهار جانبه ایران، روسیه، عراق و سوریه با هدف بررسی راه های تقویت همکاری نظامی در مبارزه با عناصر گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار سفیر سوریه در بغداد با رییس ستاد مشترک ارتش عراق

دیدار سفیر سوریه در بغداد با رییس ستاد مشترک ارتش عراق