مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 15:312019-01-18سياسي

امام جمعه یزد: دشمن تمام قوای خود را برای دورکردن مردم از دین به کار گرفته است


امام جمعه یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم بر جامعه، گفت: دشمن در شرایط کنونی تمام قوای خود را برای دورکردن مردم از دین به کار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی ظهر امروز در خطبه های آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر یزد ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه، گفت: گناه به معنای مخالفت با خدا و اوامر خداوند را زمین زدن است، گناه کردن یعنی دور شدن از رحمت خداوند، دریای رحمت الهی و رفتن به دامن شیطان ها که در این صورت است که دنیا و آخرت انسان ها تباه می شود.

وی افزود: اگر انسانی به تکلیف خود عمل نکند و خداوند خود را نشناسد و در برابر او توجه و اطاعات نداشته باشد، از رحمت الهی دور می شود و بدترین حالت برای انسان این است که از خدا و رحمت خداوند دور شود که در این صورت هیچ چیزی نجات دهنده وی نیست.

امام جمعه یزد با بیان اینکه اطاعت خداوند و دوری از گناه در گرو تقوای الهی است، اظهار داشت: ضایع کردن نعمت الهی کفران نعمت است و انسان بایستی در برابر نعمت های الهی شکر زبانی، شکر قلبی و شکر عملی به عمل آورد؛ چنانچه شکر زبانی به این معناست که شکر خداوند به زبان آورده شود و شکر قلبی به معنای این است که محبت انسان نسبت به خداوند بیشتر شود و همچنین شکر عملی به این معناست که مطیع امر خداوند باشیم و اطاع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه یزد: دشمن تمام قوای خود را برای دورکردن مردم از دین به کار گرفته است

امام جمعه یزد: دشمن تمام قوای خود را برای دورکردن مردم از دین به کار گرفته است