مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 14:462019-01-18سياسي

رمز موفقیت نظام «وحدت کلمه» است/ اجازه ندهید عده ای دزد حقوق بیت المال را ضایع کنند


رمز موفقیت نظام وحدت کلمه، حضور در صحنه و پایبندی به نظام و رهبری و حرکت در راستای اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، حجت الاسلام قربانعلی دری نجف آبادی امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه در مصلای بیت المقدس اراک، اظهار داشت: ملت بزرگ ایران 40 سال، حافظ  انقلاب و نظام بوده اند و تا 400 سال دیگر نیز این مسیر را طی می کنند.

وی افزود:  رمز موفقیت نظام، وحدت کلمه، حضور در صحنه و پایبندی به نظام و رهبری و حرکت در راستای اهداف و آرمان های شهدا و انقلاب است.

 امام جمعه اراک، شهادت در راه خدا را بالاترین افتخار دانست و گفت: ملت بزرگ ایران وفادار به نظام هستند و در کنار روحانیون با پوشیدن لباس خدمت، آماده شهادت در مسیر انقلاب هستند و شهادت در راه خدا بزرگ ترین افتخار است.

دری نجف آبادی با یادآوری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و دهه مبارک فجر بیان داشت: در آستانه ایام مبارک فجر، ملت شریف ایران بدون تشریفات مراسم را پرمحتوا، منسجم ، یکپارچه و همدل باید برگزار کنند چرا که انقلاب کشور را از پرتگاهی بزرگ نجات داد و آن را در اختیار شایستگان قرار داد.

وی با اشاره به اینکه رهبر بزرگ فرزانه، عادل و آگاه ، قافله سالار کاروان بزرگ کشور است، ادامه داد: هیچ کشوری امنیت ایران را ندارد و این افتخاری است که زیر چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت نظام «وحدت کلمه» است/ اجازه ندهید عده ای دزد حقوق بیت المال را ضایع کنند

رمز موفقیت نظام «وحدت کلمه» است/ اجازه ندهید عده ای دزد حقوق بیت المال را ضایع کنند