مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 14:462019-01-18سياسي

انقلاب اسلامی هویت اسلامی را به ایرانیان بازگرداند


پیروزی انقلاب اسلامی سرسپردگی کشور ما به مستکبران را پایان و هویت اسلامی را به ایرانیان بازگرداند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ماموستا عبدالرحمن خدایی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت وفات ماموستا محمدکریم یوسفی از علمای برجسته اهل سنت منطقه به همه مسلمانان اظهار کرد: علما و روحانیون کردستانی از نگاه ویژه مردم متدین استان نسبت به جامعه روحانیت تقدیر و تشکر دارند.

وی در ادامه به سالگرد فرار شاه از کشور در روز 26 دی ماه اشاره کرد و گفت: محمدرضا پهلوی با سرسپردگی بیگانگان تیشه به ریشه باورهای اسلامی مردم مسلمان ایران زده بود و با فرار وی از کشور پرونده خیانت های رژیم خودفروخته آنها برچیده شد.

امام جمعه سنندج گفت:  پیروزی انقلاب اسلامی سرسپردگی کشور ما به مستکبران را پایان و هویت اسلامی را به ایرانیان بازگرداند.

ماموستا خدایی به توطئه های ضد حجاب و عفاف و باورهای دینی رژیم طاغوت اشاره کرد و گفت: باید هم اکنون قدردان نظام اسلامی باشیم.

وی به تاریخ 29 دی ماه سالگرد مقاومت مردم غزه اشاره کرد و گفت: مقاومت مردم غزه و تحمیل شکست های 33 روزه و 22 روزه به رژیم صهیونیستی نشان دهنده این امر است که مسلمانان با استفاده از سلاح ایمان و اتحاد می توانند در برابر هر دشمنی ایستادگی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انقلاب اسلامی هویت اسلامی را به ایرانیان بازگرداند

انقلاب اسلامی هویت اسلامی را به ایرانیان بازگرداند