مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 10:502019-01-18اقتصادي

منطقی است حمایت از بخش خصوصی مادام العمر باشد؟


رییس اتاق ایران خطاب به بخش خصوصی گفت: آیا منطقی است که مساله حمایت از بخش اقتصادی مادام العمر باشد؟ آیا منطقی است که ما کودکی را بزرگ کنیم و زمانی که به راه افتاد آن را به حال خود واگذار کنیم؟ ما نباید در دام اعتیادی حمایتی بیافتیم که در آن منطقی وجود .

- رییس اتاق ایران خطاب به بخش خصوصی گفت: آیا منطقی است که مساله حمایت از بخش اقتصادی مادام العمر باشد؟ آیا منطقی است که ما کودکی را بزرگ کنیم و زمانی که به راه افتاد آن را به حال خود واگذار کنیم؟ ما نباید در دام اعتیادی حمایتی بیافتیم که در آن منطقی وجود ندارد و این امر یک نوع اتلاف منافع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غلامحسین شافعی در شصتمین شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان در اتاق بازرگانی مشهد، با اشاره به مثلث توسعه ترسیمی استاندار استان، اظهار کرد: نگاه استاندار به مثلث توسعه اقتصادی یک نگاه متفاوت با نگاه های معمول با مسائل اقتصادی کشور است.

وی ادامه داد: در این مثلث دو ضلع را به دولت و یکی را به مجلس نسبت داده اند و در قاعده آن کارآفرینان و فعالان اقتصادی قرار گرفته است.

رییس اتاق ایران با بیان اینکه میزان اهمیت دادن به بخش خصوصی در قاعده این مثلث بسیار ارزشمند است، افزود: این امر نشان از یک اعتقاد واقعی به روند درست فعالیت های اقتصادی در آینده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقی است حمایت از بخش خصوصی مادام العمر باشد؟

منطقی است حمایت از بخش خصوصی مادام العمر باشد؟