مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 10:252019-01-18اقتصادي

با پدیده شوم آمریکایی مواجه هستیم/در حوزه صادرات نفتی مشکل داریم


رییس سازمان برنامه و بودجه به مشکلاتی که کشور با تحریم ها دست و پنجه نرم می کند اشاره کرد و گفت: در حوزه صادرات نفتی به شدت دچار مشکل هستیم به گونه ای که از 2 میلیون و 410 هزار بشکه نفت که برای هر روز در سال 1397 که 47 میلیارد دلار درآمد نفتی در بودجه سال جاری پیش بینی شده بود؛ - در حاضر به شدت فاصله گرفته ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه 27 دی ماه در آخرین برنامه سفر خود به جنوب استان کرمان و در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی (ویژه جنوب استان) گفت: برای حل مشکلات جنوب استان باید مسئولین مسایل مورد نیاز توسعه جنوب را به تهران ارایه دهند.

وی با یادآوری بازدیدهای خود و هیات همراه از منطقه جنوب استان کرمان عنوان کرد: 16 طرح برای توسعه جنوب استان از سوی دولت تعریف شده که 686 میلیارد تومان برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز اجرای این 16 طرح است.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از ابلاغ 30 میلیارد تومان کمک هزینه برای خانواده های تحت پوشش کمیته امداد استان ظرف یک ماه آینده خبر داد و ادامه داد: با این اعتبار نمی توانیم عدم توسعه یافتگی استان را برطرف کنیم، لذا سفر دیگری به جنوب استان برای برنامه ریزی جهت توسعه بیشتر این منطقه خواهم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پدیده شوم آمریکایی مواجه هستیم/در حوزه صادرات نفتی مشکل داریم

با پدیده شوم آمریکایی مواجه هستیم/در حوزه صادرات نفتی مشکل داریم