مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 10:002019-01-18اقتصادي

حق مسکن کارگران چقدر می شود؟


با وجود اختلاف نظر گروه کارفرمایی و کارگری، دویست و هفتاد و نهمین نشست شورای عالی کار دوشنبه هفته آینده با موضوع افزایش حق مسکن کارگران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش از این نیز نمایندگان کارگری و کارفرمایی در جلسه روز یکشنبه 23 دی ماه با حضور وزیر کار به بررسی موضوع افزایش حق مسکن پرداختند ولی پیشنهاداتی که مطرح شد مورد توافق قرار نگرفت و جلسه بی نتیجه پایان یافت.

آنطور که یکی از نمایندگان کارگری حاضر در این جلسه می گوید به دلیل مقاومت گروه کارفرمایی جلسه به نتیجه نرسید و پیشنهاداتی هم که مطرح می شد بیش تر روی درصد بود که وقتی محاسبه می شد حق مسکن 60 هزار تومان و 70 هزار تومان می شد در حالی که این ارقام مبالغی نیست که روی آن بحث کرد و اسمش را کمک هزینه مسکن گذاشت.

به گفته وی حقوقی که کارگران دریافت می کنند تنها 25 درصد مایحتاج آنها را تامین می کند در صورتی که کارفرمایان از گرانی ارز و ضرر و زیانی که متحمل شده اند سخن می گفتند ولی اگر واقعا ضرر می کردند امروز نباید افزایش چند برابری اقلام و کالاها را شاهد بودیم.

در جلسه گذشته شورای عالی کار، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزاری نشست سه جانبه شورای عالی کار و تعامل گروههای کارگری و کارفرمایی را برای اتخاذ تصمیمات لازم در این خصوص مهم خواند و با تاکید بر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حق مسکن کارگران چقدر می شود؟

حق مسکن کارگران چقدر می شود؟