مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 دی 1397 ساعت 02:302019-01-17اقتصادي

شرکت تولیدکننده اسنک پف کرده حیوانی را معرفی کنید


یک عضو اتاق بازرگانی تهران خواستار معرفی شرکت تولیدکننده اسنک پف کرده با استفاده از ذرت دامی، شد.

- شرکت تولیدکننده "اسنک پف کرده حیوانی" را معرفی کنید یک عضو اتاق بازرگانی تهران خواستار معرفی شرکت تولیدکننده اسنک پف کرده با استفاده از ذرت دامی، شد.

اواخر آذر ماه امسال، سخنگوی سازمان غذا و دارو از تخلف دو برند معروف تولیدکننده اسنک پف کرده در استفاده از ذرت دامی در تولید محصولات شان خبر داد و اوایل دی ماه نیز اعلام کرد که پرونده تخلف این دو برند به دستگاه قضایی ارجاع داده شده است.

پس از محرز شدن این موضوع بخشی از خط تولید کارخانه ای که در البرز اقدام به این کار کرده بود، تعطیل شد تا تصمیمات بعدی در مورد آن اتخاذ شود، اما روز گذشته ستاد تسهیل و رفع تولید البرز با توجه به بیکار شدن هزار و 250 کارگر در این کارخانه تصمیم گرفت با نظارت سازمان های استاندارد و غذا و دارو و صنعت، معدن و تجارت، ضمن راه اندازی مجدد بخش تعطیل شده این کارخانه ، زمینه اشتغال کارگران بیکار شده را فراهم کند.

در این باره علی شریعتی - عضو اتاق بازرگانی تهران - در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به لزوم اطلاع رسانی شفاف درباره اینگونه تخلفات در راستای جلوگیری از آسیب به سایر تولیدکنندگان، اظهار کرد: سال گذشته نیز انتشار اخباری مبنی بر استفاده از روغن پالم د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت تولیدکننده اسنک پف کرده حیوانی را معرفی کنید

شرکت تولیدکننده اسنک پف کرده حیوانی را معرفی کنید