مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 23:562019-01-17سياسي

غرب سرنوشتی مشابه شوروی خواهد داشت


تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) با بررسی نامه امام به گورباچف با اشاره به پیش بینی فروپاشی شوروی گفت: امام(ره) معتقد بود چون شما از خدا جدا شدید رو به فروپاشی می روید و اگر اردوگاه غرب هم چنین مسیری را دنبال کند چنین سرنوشتی در انتظارش است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام سید حسن خمینی تولیت آستان حضرت امام خمینی (ره) در سی امین سالگرد ارسال نامه امام راحل (ره) به گورباچف عصر روز پنجشنبه در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره) اظهار داشت: موضوع نامه امام به شوروی سابق است اما درواقع هشداری برای همه ما است که با بیراهه رفتن یا همه چیز را گم می کنیم یا سخنی را پررنگ می کنیم و به نفع آزادی عدالت را از بین می بریم و یا بالعکس و حتی ممکن است هر دو را نابود کنیم و غافل شویم از اینکه یک ملت به غیر از این ها به عزت، غیرت و غرور هم نیاز دارد.

وی با بیان اینکه امام فقط مصلح شرق نیست، ادامه داد: امام می خواست جبهه شرق را به راه و دامن معنویت و فطرت بشریت بیاورد ولی این پیام فراتر از شرق است و امام مصلح دل هاست و این نامه، پیام دل های مردم عالم است.

تولیت آستان حرم امام خمینی (ره) نامه امام را امری خیرخواهانه دانست و یادآور شد: در این پیام امام علاوه بر پیش بینی و هشدارهای لازم راه را هم گفت وگو بیان می کند که امروز بسیار به درد جامعه ما می خورد ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب سرنوشتی مشابه شوروی خواهد داشت

غرب سرنوشتی مشابه شوروی خواهد داشت