مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 21:302019-01-17اقتصادي

محله محوری، رویکرد اصلی بازآفرینی شهری


مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: محله محوری، رویکرد اصلی بازآفرینی شهری است و اولویت با محله های پرجمعیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود بیات منش در جلسه بازآفرینی شهری ابهر، اظهار کرد: بازدید مسئولان استانی باید تاثیر مثبتی در ملموس تر شدن ضرورت رفع این مغایرت ها داشته باشد.

وی با اشاره به این که شهرستان ابهر دارای 135 هکتار بافت فرسوده است، گفت: 12 درصد اعتبارات استانی این ستاد به بازآفرینی شهری ابهر تخصیص داده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات شرکت بازآفرینی اعتبار اختصاص یافته به شهر ابهر حدود 5 میلیارد تومان اختصاص است، همچنین شهر خرم دره از این اعتبارات سه میلیارد و 100 میلیون تومان و سهم قیدار 2.

5 میلیارد تومان است.

وی با تأکید بر ضرورت احیای بافت های فرسوده با اهتمام به نوسازی، تصریح کرد: ساختمان های احداثی در داخل بافت فرسوده به ازای هر مترمربع از تخفیفات 300 هزار تومانی برخوردار می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در 21 شهر استان زنجان، در مجموع 1102 هکتار بافت ناکار آمد وجود دارد که باید تحت اجرای طرح بازآفرینی شهری قرار گیرد.

وی افزود: طرح ها و برنامه های مذکور توسط شرکت و یا شهرداری مربوطه تهیه می شود و پس از تایید ستادهای بازآفرینی شهری پایدار، در صورت مغایرت با طرح های جامع و تفضیلی شهر، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محله محوری، رویکرد اصلی بازآفرینی شهری

محله محوری، رویکرد اصلی بازآفرینی شهری