مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 18:552019-01-17سياسي

سطح استفاده از کتاب در مشهد از تمام کشور پایین تر است


نماینده مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر ما در مشهد که شهری فرهنگی و مذهبی است، کتابخانه های خصوصی را کنار بگذاریم، با توجه به گزارش سایت قطره و به نقل ازها، سطح استفاده از کتاب و فضای مورد بهره برداری در موضوع کتاب در مشهد از تمام کشور پایین تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- منطقه خراسان حجت الاسلام نصرالله پژمانفر امروز در اولین نشست کتاب خوان نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی با عنوان کتاب خوان بهارستان در مجتمع آفتاب ولایت اظهار کرد: این نشست به عنوان یکی از اوامر و ابزارهایی است که می تواند به توسعه فرهنگ کتاب خوانی کمک کند.

در نشست کتاب خوان بهارستان، نمایندگان مجلس فرصت پیدا می کنند تا به برخی مسایلی که در دوران خدمت دارند، از نگاه فردی که در جامعه نقش هایی دارد، به آن بپردازند.

وی با بیان اینکه متاسفانه ما در یک فضای نگران کننده ای در کتاب خوانی کشور قرار داریم، عنوان کرد: باید تلاش کنیم به علل مختلفی که این موضوع را پیش آورده، پی برده و آن را مدیریت کنیم.

امروز اگر مطالعه را با قطع نظر از کتاب های درسی، استفاده از فضای مجازی، روزنامه ها، کتب ادعیه و قرائت قرآن را در نظر بگیریم، سرانه کشور ما با توجه به اینکه کشور ما جوان و سطح تحصیلات مردم قابل توجه است، به شدت پایین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سطح استفاده از کتاب در مشهد از تمام کشور پایین تر است

سطح استفاده از کتاب در مشهد از تمام کشور پایین تر است