مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 17:212019-01-17بين الملل

یگانهای کُرد: انفجار «منبج» فقط به سود داعش و ترکیه است


سخنگوی گروه «یگانهای مدافع خلق» کُرد اعلام کرد که انفجار روز گذشته در منبج به سود ترکیه است و به حمله این کشور به منطقه مشروعیت می بخشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک انفجار انتحاری چهارشنبه (روز گذشته) در شهر منبج واقع در استان حلب سوریه رخ داد.

این انفجار که در نزدیکی یک گشتی آمریکا رخ داد، باعث شد که چهار نظامی آمریکا کشته و سه نفر دیگر از آنان نیز زخمی شوند.

گروه موسوم به یگان های مدافع خلق کُرد ظهر امروز پنجشنبه اعلام کرد که این انفجار به سود ترکیه است و به حمله این کشور به منطقه مشروعیت می بخشد.

رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه 25 دی ماه در خصوص مداخله نظامی احتمالی کشورش علیه شبه نظامیان کُرد سوری گفت که آنکارا برای مقابله با تروریسم، از کسی اجازه نمی گیرد .

اخیرا آمریکا به رغم اینکه با اتخاذ تصمیم خروج نیروهایش از شمال سوریه به ترکیه برای عملیات نظامی در این منطقه چراخ سبز نشان داد، تحت تأثیر فشارهای داخلی و متحدان خارجی خود به آنکارا درباره حمله به شبه نظامیان کُرد مورد حمایت واشنگتن هشدار داده است.

نوری محمود سخنگوی یگانهای کُرد اعلام کرد که ترکیه قصد دارد در قوانین و منشورهای بین المللی دست ببرد و بگوید که این منطقه، یک منطقه نا امن است و در آن تروریسم وجود دارد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یگانهای کُرد: انفجار «منبج» فقط به سود داعش و ترکیه است

یگانهای کُرد: انفجار «منبج» فقط به سود داعش و ترکیه است