مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 15:512019-01-17اقتصادي

ایران از واردات کاتالیست بی نیاز شد/ ضرورت پیوستن صنایع بزرگ به عرصه دانش بنیان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: راه توسعه صنایع بزرگی چون فولاد و پتروشیمی پیوند به نوآوری باز است و در این راه باید از توانمندی و چابکی شرکت های دانش بنیان و استارتاپی .

- سومین همایش دوسالانه بومی سازی کاتالیست و فرایند احیای مستقیم آهن با حضور مدیران صنعت فولاد کشور و فعالان شرکت دانش بنیان تولیدکننده محصول دانش بنیان کاتالیست بومی در جزیره کیش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیمان صالحی، معاون نوآوری و تجاری سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: راه توسعه صنایع بزرگی چون فولاد و پتروشیمی پیوند به نوآوری باز است و در این راه باید از توانمندی و چابکی شرکت های دانش بنیان و استارتاپی بهره بجویند و معاونت علمی وفناوری در این راه آماده است تا زیرساخت های لازم برای بازارسازی این شرکت ها را فراهم کند.

وی راه موفقیت کشور را در توسعه نظام استارتاپی، نظام شرکت های دانش بنیان شتاب دهی به معنای سرمایه گذاری شرکت های بزرگ بر روی نوآوری کسب و کارهای کوچک دانست و گفت: شرکت هایی که دارای ایده های نوآورانه هستند می توانند بخشی از کسب و کارهای بزرگ را توسعه ببخشند نیازمند سرمایه گذاری و حمایت از جنس شتابدهی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران از واردات کاتالیست بی نیاز شد/ ضرورت پیوستن صنایع بزرگ به عرصه دانش بنیان

ایران از واردات کاتالیست بی نیاز شد/ ضرورت پیوستن صنایع بزرگ به عرصه دانش بنیان