مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 15:352019-01-17سياسي

شورای عالی استان ها، حکم رییس شورای شهر یزد را محکوم کرد


شورای عالی استان ها در حمایت از رییس شورای شهر یزد و نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها بیانیه ای صادر کرد و در آن صدور حکم شلاق برای غلامعلی سفید را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جریان سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان ها که در ساختمان مجلس برگزار شد، مرتضی الویری رییس شورای عالی استان ها به نمایندگی از اعضای شورای عالی استان ها بیانیه ای را در محکومیت حکم غلامعلی سفید رییس شورای شهر یزد و نماینده استان یزد در شورای عالی استان ها قرائت کرد.

متن بیانیه شورای عالی استان ها به شرح ذیل است: اعضای شوراهای شهر به عنوان نمایندگان محلی مردم و بیانگر خاص و نظرات آنان متکفل نمایندگی ایشان در شورا هستند.

جایگاه ایشان برخاسته از قانون اساسی است.

برخوردهای سلبی با ایشان به گونه ای که موجب محدودیت آنها در انجام وظایف شورا شود نیز مطلوب نخواهد بود.

آقای غلامعلی سفید، رییس شورای اسلامی شهر یزد و عضو شورای عالی استان ها اخیراً مورد محدودیت ها و فشارهایی قرار گرفته است که به نظر می رسد با پایمردی ایشان در دفاع از حقوق دیگر عضو شورای شهر یزد جناب آقای سپنتا نیکنام بی ارتباط نباشد.

از دستگاه محترم قضایی انتظار داریم ضمن اتخاذ تمهیدات لازم و جلوگیری از برخوردهای دوگانه در مراجع مختلف قضایی زمینه حفظ آزادگی اعضای شوراها و تقوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای عالی استان ها، حکم رییس شورای شهر یزد را محکوم کرد

شورای عالی استان ها، حکم رییس شورای شهر یزد را محکوم کرد