مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 15:162019-01-17سياسي

عزم ایران برای تعمیق روابط نظامی با آذربایجان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیات عالیرتبه نظامی به باکو پایتخت جمهوری آذربایجان سفر کرده است، - رییس ستادکل نیرو های مسلح بر عزم ایران برای تعمیق روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی با جمهوری آذربایجان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که در صدر هیات عالیرتبه نظامی به باکو پایتخت جمهوری آذربایجان سفر کرده است، با اکتای اسداف رییس مجلس ملی این کشور دیدار کرد.

سردار باقری در این دیدار، با تاکید بر عزم ایران برای تعمیق روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی با جمهوری آذربایجان و نیز ضرورت حل مسالمت آمیز مناقشات منطقه ای، بار دیگر حمایت ایران از تمامیت ارضی و مصونیت مرزهای جمهوری آذربایجان را یاد آور شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ضمن ابلاغ سلام علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی ایران به رییس مجلس ملی جمهوری آذربایجان، تعمیق روابط بین مجالس دو کشور را مهم خواند و گفت: توسعه هر چه بیشتر روابط دو ملت، در شرایط موجود ضروری است.

اسداف نیز در این دیدار، جمهوری آذربایجان و ایران را کشورهای دوست خواند و با اشاره به مشترکات تاریخی، فرهنگی و دینی اظهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزم ایران برای تعمیق روابط نظامی با آذربایجان

عزم ایران برای تعمیق روابط نظامی با آذربایجان