مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 14:562019-01-17سياسي

پیوستن به کنوانسیون پالرمو دردی از مشکلات کشور دوا نمی کند


عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) گفت: پیوستن به کنوانسیون پالرمو دردی از مشکلات اقتصادی کشورمان دوا نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام قاسم روانبخش ظهر امروز در نشست خبری تشکل های حوزوی با موضوع بررسی کنوانسیون پالرمو در سالن جلسات خبرگزاری حوزه با اشاره به سیره حکومتی رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: زمانی که فرمایشات مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار می دهیم، می بینیم که این سخنان برگرفته از قرآن و سیره نبوی و سیره حکومت داری امام علی(ع) است.

وی تصریح کرد: نباید تصور کنیم که دشمن خیرخواه ما است و براساس روایات کسی که به دشمن خود اعتماد کند، نادان است، تجربه ما در انقلاب اسلامی هم نشان داد هر زمانی که برای حل مشکلات دل به دشمن بستیم، مشکلات ما بیشتر شد.

عضو هیأت علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) افزود: جریان غرب گرا در کشورمان که همیشه به دنبال مذاکره با غرب برای حل مشکلات بود و فکر می کرد که حل مشکلات در گروی مذاکره با دشمن است، اما با مذاکره با دشمن روز به روز بر مشکلات افزوده شد.

وی ادامه داد: در برجام قرار بود که در سایه اعتماد به غرب، همه مشکلات ما حتی در زمینه آب آشامیدنی از بین برود، ولی با اعتماد به دشمن در قضیه برجام، ترامپ برجام را پاره کرد و اکنون تحریم ها بیش از دوران گذشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیوستن به کنوانسیون پالرمو دردی از مشکلات کشور دوا نمی کند

پیوستن به کنوانسیون پالرمو دردی از مشکلات کشور دوا نمی کند