مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 14:352019-01-17سياسي

مدیریت شهری به جای تصدی گری، تسهیل گر جلب فعالیتهای داوطلبانه در امور خیر باشد


مدیریت شهری می تواند به جای تصدی گری در حوزه فعالیت فرهنگی و اجتماعی، به تسهیل گری، حمایت و هدایت فعالیتهای مردمی، - رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مدیریت شهری می تواند به جای تصدی گری در حوزه فعالیت فرهنگی و اجتماعی، به تسهیل گری، حمایت و هدایت فعالیتهای مردمی، داوطلبانه در امور خیریه عمومی شهر بپردازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز با حضور در مراسم تجلیل از فعالیت خیرین در حوزه ساخت و تجهیز خوابگاه دانشجویی و افتتاح خوابگاه شهید رفتاری اهدایی خیرین در دانشگاه امیر کبیر بر ضرورت ایجاد زمینه مشارکت و حضور داوطلبانه مردم و خیرین در جهت رسیدگی به مشکلات و پاسخ به نیازهای شهروندان تاکید کرد.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در ابتدای سخنانش ضمن گرامی داشت فرارسیدن ایام چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، سالروز شهادت شهید نواب صفوی و سایر اعضای اصلی گروه فداییان اسلام است که در سال 1334، اعدام شدند را نیز تسلیت گفت.

وی با اشاره به نشست امروز که در تجلیل از فعالیت خیرین در حوزه ساخت و تجهیز خوابگاه دانشجویی است و منجر به ساخت و تجهیز خوابگاه شهید رفتاری شده است در باب مناسک ذیل اخلاق و روابط انسانی و در خدمت بهتر کردن زندگی اجتماعی در اسلام سخن گفت و افزود: تفسیری که ما امروز در جامعه از اسلام ارائه می کنیم با حقیقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری به جای تصدی گری، تسهیل گر جلب فعالیتهای داوطلبانه در امور خیر باشد

مدیریت شهری به جای تصدی گری، تسهیل گر جلب فعالیتهای داوطلبانه در امور خیر باشد