مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 14:302019-01-17اجتماعي

وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر در استان لرستان


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی درخصوص وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر، تمام نیروها و امکانات راهداری در سراسر محورهای استان در آماده باش قرار دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عباس شرفی با اعلام این خبر اظهار کرد: براساس پیش بینی هواشناسی از ظهر امروز پنج شنبه 27 دی ماه، جوی ناآرام، مه آلود و همراه با بارش باران و برف و رگبار شدید در سراسر استان خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: هموطنان، طی این مدت از سفر در محورهای استان پرهیز کرده و درصورت ضرورت، با رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه حتما تجهیزات ایمنی از جمله زنجیر چرخ، لباس گرم و جیره غذایی به همراه داشته باشند.

شرفی با بیان اینکه تمام نیروها و امکانات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان برای مقابله با بحران بسیج شده است، افزود: در حال حاضر 22 اکیپ راهداری با تمام تجهیزات در راهدارخانه ها و محورهای مواصلاتی استان به صورت آماده باش و گشت زنی و نیروهای ستادی نیز در حال پشتیبانی هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان بیان کرد: در روز و شب گذشته نیز شاهد بارش باران در محورهای استان بودیم و نیروهای راهداری و ستادی تا صبح امروز مشغول ریزش برداری و خدمت رسانی در محورها به ویژه محور پلدختر بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر در استان لرستان

وقوع برف و بوران تا ساعاتی دیگر در استان لرستان