مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 14:302019-01-17اقتصادي

شرایط برای فروش و صادرات عناب خراسان جنوبی مهیا شود


رییس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت عناب به عنوان محصول استراتژیک، بر ایجاد شرایط و امکانات مناسب برای صادرات و فروش عناب تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدعلی ناصری، در دیدار با تیم برگزارکننده همایش ملی عناب اظهار کرد: حمایت از برگزاری نمایشگاه در همایش ملی عناب، حمایت از طرح های جهاددانشگاهی و مجتمع تحقیقات گیاهان دارویی، ترغیب شرکت های مرتبط با موضوع همایش به شرکت در نمایشگاه و حمایت از مقالات برتر همایش ملی عناب در صورت اجرا و تولید عملیاتی از اقدامات پارک علم و فناوری در راستای بهتر برگزار شدن همایش است.

وی با اشاره به اهمیت عناب به عنوان محصول استراتژیک، بر ایجاد شرایط و امکانات مناسب برای صادرات و فروش عناب تأکید کرد.

لیلا محمودی، معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: هدف ما این است که علاوه بر زرشک و زعفران، عناب به عنوان یک محصول فوق استراتژیک جایگاه خود را در بازار پیدا کند.

وی با بیان اینکه همایش ملی عناب یک رویداد برندساز است، افزود: برگزاری نمایشگاه و همچنین پرداختن به موضوع ایده های فناورانه بخش بسیار مهمی از این همایش است.

مسئول کمیته اشتغال و بازاریابی همایش ملی عناب با دعوت از تولیدکنندگان فعال در حوزه عناب در جهاددانشگاهی و تبادل نظرات با آنان، ادامه داد: د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط برای فروش و صادرات عناب خراسان جنوبی مهیا شود

شرایط برای فروش و صادرات عناب خراسان جنوبی مهیا شود