مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 13:452019-01-17حوادث

همه محورهای ارتباطی استان ایلام باز است


هم زمان با بارش نخستین برف زمستانی در استان همه محورهای ارتباطی باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

- رییس پلیس راه استان ایلام گفت: هم زمان با بارش نخستین برف زمستانی در استان همه محورهای ارتباطی باز است و تردد در آن ها جریان دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ رضا همتی زاده با بیان این که ضروری است رانندگان تجهیزات زمستانی از قبیل زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند ، اظهار کرد: حتی الامکان شهروندان از ترددهای غیرضرور در گردنه های برف گیر استان(قلندر، قلاجه و محور ایلام به دره شهر ) پرهیز کنند.

وی با بیان این که در بیشتر محورهای مواصلاتی استان شاهد پدیده مه گرفتگی نیز هستیم، افزود: به رانندگان و مسافران توصیه می شود برای ایمنی تردد در شرایط جوی حال حاضر، حفظ فاصله طولی خودروها، توجه کامل به جلو، پرهیز از سبقت و سرعت غیر مجاز، استفاده از چراغ نور پایین و علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رییس پلیس راه استان ایلام هم چنین از اجرای طرح استقرار پلیس راه در محورهای مرتفع و برف گیر استان خبر داد و گفت: این طرح از دیروز آغاز و تا پایان سال ادامه دارد.

همتی زاده با بیان این که اجرای این طرح امکان اقدام و به موقع پیشگیری از سوانح رانندگی و کاهش تلفات جانی و مالی را در مسیرهای استان ایلام فراهم می کند، یادآور شد: رسیدگی به حادثه دیدگان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه محورهای ارتباطی استان ایلام باز است

همه محورهای ارتباطی استان ایلام باز است