مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 12:552019-01-17اقتصادي

کلانتری: آبزیان رودخانه های شمال کشور به دلیل شیرابه ها و زباله ها از بین رفته اند


رییس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه آب بزرگترین معضل محیط زیستی کشورگفت: ساخت نیروگاه های زباله سوز در استان های شمالی کشور برای رفع مشکل زباله، - به دلیل رطوبت زیاد ناکارآمد است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عیسی کلانتری در کارگروه راهبردی مدیریت پسماند در استانداری مازندران با اشاره به اینکه در شرایط فعلی تمام حوزه های پوشش گیاهی و خاک مرتبط به محیط زیست با فاکتورهای منفی مواجه است، اظهارکرد: اوضاع محیط زیست در کشور عقب مانده است؛ افزایش جمعیت، سطح زندگی مردم و افزایش مصرف و همسویی با تخریب محیط زیست پیامدهایی درپی داشته است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات ایجاد شده در کشور ناشی از بی توجهی به توسعه پایدار است، یادآورشد: مشکلات زیست محیطی را نمی توان با نگاه ها و اعتبار دولتی بر طرف کرد، بلکه نیازمند مشارکت های مردمی هستیم.

رییس سازمان محیط زیست با بیان اینکه بسیاری از تولیدکنندگان و مراکز در کشور آلایندگان محیط زیست هستند،خاطرنشان کرد: توجه و پالایشی اساسی نسبت به حوزه محیط زیست نشده است و محیط زیست وظیفه دارد در برابر تندروها و مخرب های زیست محیطی ایستادگی کند.

کلانتری با اشاره این نکته که در حوزه زیست محیطی ما باید برخورد نسبی و تعادلی داشته باشیم و اگر تفکر صرف اجرای قوانین زیست محیطی در کشور عملیاتی شود تمام واحدهای بزر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلانتری: آبزیان رودخانه های شمال کشور به دلیل شیرابه ها و زباله ها از بین رفته اند

کلانتری: آبزیان رودخانه های شمال کشور به دلیل شیرابه ها و زباله ها از بین رفته اند