مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 12:412019-01-17سياسي

امام جمعه موقت تهران: خانواده بهترین مدرسه برای فرزندان است


هسته اولیه جامعه خانواده است و خانواده باید بهترین مدرسه برای فرزندان باید و در تربیت فرزندان پدران و مادران نقش بسزایی دارند و بعد از خانواده آموزش و پرورش هست که در شکل گیری شخصیت کودکان نقش مهمی را ایفا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، حجت الاسلام علی اکبر ابوترابی امام جمعه موقت تهران در همایش شوراهای آموزش و.

پرورش شهرستانهای استان تهران که در سالن ولایت این اداره کل برگزار شد اظهار کرد: از گناهکاران کریم تمام ارزش انسان به مقام و مرتبه علم و معرفت اوست و حیاط انسانی به دانش او گره خورده است.

امام جمعه موقت تهران گفت: انسان مورد خطاب قرآن کریم انسان عاقل و عالم است، انسانی که دارای مرتبه دانش است و شناخت فجور و تقوا را دارد و بابت همین موضوع است که صاحب و حس می شود.

ابوترابی افزود: آموزه های حیاتی برای ارتقاء این دانش است، و آموزش های دنیوی و پدیده های دنیوی معلم انسان است و انسان کامل انسان عاقل آیت که در مرتبه قرار دارد.

وی در ادامه افزود: هسته اولیه جامعه خانواده است و خانواده باید بهترین مدرسه برای فرزندان باید و در تربیت فرزندان پدران و مادران نقش بسزایی دارند و بعد از خانواده آموزش و پرورش هست که در شکل گیری شخصیت کودکان نقش مهمی را ایفا می کند و باید آموزش و پرورش نظام جمهوری اسلامی باید از نظر علمی و اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه موقت تهران: خانواده بهترین مدرسه برای فرزندان است

امام جمعه موقت تهران: خانواده بهترین مدرسه برای فرزندان است