مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 12:112019-01-17سياسي

سومین شب «آوای بیداری» برگزار شد گلریز: در معرض شدیدترین هنرهای مبتذل هستیم


محمد گلریز خواننده سرودهای انقلابی در چهارمین «آوای بیداری» گفت: امروز در معرض شدیدترین هنرهای مبتذل از سوی دشمنان این سرزمین روبرو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، سومین شب اجراهای محافلی چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج آوای بیداری شامگاه چهارشنبه 26 دی ماه، با حضور امیر نصیربیگی رییس سازمان بسیج هنرمندان، در سالن بانک صادرات خرم آباد با استقبال پرشور مردم این شهر همراه بود.

      در ابتدای این مراسم گروه احسان عبدی پور نوازنده سورنا با همراهی اعضا با لباس های بومی لرستان روی صحنه رفتند و با نواختن ساز سورنا و ضرب، حاضرین در سالن را به وجد در آوردند.

سپس گروه هم آوایی بین المللی الغدیر تهران با اجرای سرود شوق پرواز این قطعه را به شهدای دفاع مقدس تقدیم کردند و قطعه کالای ایرانی را در حمایت از کالای ایرانی سرودند.

در ادامه رضا نیکفرجام برای اجرای دو قطعه مادر و دنیا همینه روی صحنه آمد.

      در ادامه محمد گلریز قطعه یاد یاران را با شعری از محمود شاهرخی و آهنگ و تنظیم هادی آرزم به یاد سرداران شهید 8 سال دفاع مقدس اجرا کرد و و در سخنان کوتاهی گفت: بسیج هنرمندان زحمات زیادی برای برگزاری جشنواره آوای بیداری کشید و امیدوارم این برنامه ها با کیفیت بهتر در استان های مختلف ادامه داشته باشد چراکه امروز ما در مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سومین شب «آوای بیداری» برگزار شد گلریز: در معرض شدیدترین هنرهای مبتذل هستیم

سومین شب «آوای بیداری» برگزار شد گلریز: در معرض شدیدترین هنرهای مبتذل هستیم