مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 12:112019-01-17ورزشي

کی روش: جانم را برای بازیکنانم می دهم/ عراق قصد داشت مارا «عصبانی» کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلوس کی روش پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: همانطور که دیدید بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، در زمانی که فوتبال انجام می شد موقعیت هایی مختلفی را خلق کردیم؛ - کی روش: جانم را برای بازیکنانم می دهم/ عراق قصد داشت مارا عصبانی کند سرمربی تیم ملی فوتبال پس از صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت های جام ملت های آسیا بر اهمیت پیروزی در هر دیدار تاکید کرد و گفت: جام ملت های واقعی از این به بعد شروع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلوس کی روش پیش از تمرین امروز تیم ملی فوتبال گفت: همانطور که دیدید بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، در زمانی که فوتبال انجام می شد موقعیت هایی مختلفی را خلق کردیم؛ موقعی که زمان فوتبال بازی کردن بود.

وی ادامه داد: تیم عراق و بازیکنانش تلاش داشتند در زمانهایی از بازی، بازی را به سمت عصبی شدن و احساساتی کردن بکشند تا مخل بازی شوند اما بازیکنان من یک بار دیگر نشان دادند وقتی زمان لازم برسند جنگجویانه مبارزه خواهند کرد و خوشحالم که توانستیم مقتدرانه به دور بعد صعود کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال درباره پیشنهاداتی که از سوی کلمبیا در رسانه های مختلف این کشور مطرح می شود، گفت: این موضوع را برای مطلب آخر بگذاریم، قبل از اینکه بخواهیم صحبت آینده کی روش را بکنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کی روش: جانم را برای بازیکنانم می دهم/ عراق قصد داشت مارا «عصبانی» کند

کی روش: جانم را برای بازیکنانم می دهم/ عراق قصد داشت مارا «عصبانی» کند