مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 11:452019-01-17سياسي

حراست از مرزهای کشور، یک توفیق و اقدامی خداپسندانه است


فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه کار شما مرزبانان و دریابانان دریادل بسیار کار با ارزشی است، گفت: قطعا این یک توفیق و کار با ارزش و خداپسندانه ای است که از مرزهای یک کشور اسلامی حفاظت و حراست شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار حسین اشتری با حضور در جمع صمیمانه سربازان وظیفه پاسگاه هندورابی، اظهار داشت: از شما که برای حفظ و پاسداری امنیت تلاش می کنید، تشکر می کنم، بدانید این کار شما قطعا یک کار ارزشی و خداپسندانه است.

وی، خطاب به سربازان گفت: باید هر کدام از شما جای خالی برادران و پدر خود را برای یکدیگر پرکنید و اگر خدایی نکرده مشکلی برای هر کدام از شما پیش آمد به صورت برادرانه در پی رفع آن باشید، بدانید که این همدلی و هماهنگی برای شما تمرینی در زندگی محسوب می شود.

فرمانده ناجا گفت: باید خدا را شاکر باشید، در نظامی خدمت می کنید که رهبری آن سیدی بزرگوار، دلسوز و عاشق جوانان می باشد و از سوی دیگر در کشوری هستید که متعلق به صدها هزار شهید است.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: فرماندهی معظم کل قوا در بسیاری از دیدارهایی که با ایشان داریم بر حمایت، مراقبت و حفظ امانت های مردم که شما هستید، تأکید دارند.

وی خاطرنشان کرد: گرچه مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد ولی نباید به جوسازی هایی که برعلیه کشور ما انجام می دهند توجه کرد چرا که دشمنان هموا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حراست از مرزهای کشور، یک توفیق و اقدامی خداپسندانه است

حراست از مرزهای کشور، یک توفیق و اقدامی خداپسندانه است