مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 11:402019-01-17سياسي

لزوم حضور جدی دلسوزان نظام در فضای مجازی


باید همه دلسوزان نظام، مخصوصا جوانان بسیجی وفادار و با ایمان در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمن بپردازند.

- معاون اجرایی ارتش گفت: باید همه دلسوزان نظام، مخصوصا جوانان بسیجی وفادار و با ایمان در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند و به مقابله با حرکات دشمن بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ محمد محمودی معاون اجرایی ارتش در دومین گردهمایی بسیجیان کوی های سازمانی ارتش با گرامیداشت یاد و خاطره شهادت جمعی از خدمت گزاران نیروی هوایی ارتش در حادثه هواپیمایی 707 تاکید کرد: این شهدا رزمندگان خط مقدم جنگ اقتصادی با دشمن بودند.

وی با اشاره به سالروز خروج شاه از کشور گفت: 26 دی ماه روز خاطره انگیزی برای ملت عزیز در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران است و این روز مقدمه ای برای برچیده شدن نظام 2500 ساله شاهنشاهی در ایران بود.

معاون اجرایی ارتش در بخش دیگری از سخنان خود به برخی مشکلات فضای مجازی اشاره و اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که در فضای مجازی با آن روبرو هستیم شایعه پراکنی است؛ در شایعات حقوق اجتماعی عده ای پایمال می شود و به حیثیت افراد بی گناه خدشه وارد می شود.

امیر محمودی افزود: شایعه سازی و پخش خبر کذب، کار آدم های فاسد و منافق است که باید توجه جدی به این امر داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حضور جدی دلسوزان نظام در فضای مجازی

لزوم حضور جدی دلسوزان نظام در فضای مجازی