مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 11:102019-01-17دانش

کار و مدیریت جهادی، ظرفیت های دانشگاه هنر را شکوفا می کند


با مدیریت و کار جهادی همه مدیران و دانشگاهیان حاضر در دانشگاه هنر، استعدادها و ظرفیت های بالای موجود در این دانشگاه شکوفا می شود.

- رییس جهاد دانشگاهی هنر گفت: با مدیریت و کار جهادی همه مدیران و دانشگاهیان حاضر در دانشگاه هنر، استعدادها و ظرفیت های بالای موجود در این دانشگاه شکوفا می شود.

بهزاد رشیدی رییس جهاد دانشگاهی هنر در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: هنر و قابلیت های بالای آن در رشته های مختلف، کلید حل بسیاری از مشکلات کشور هستند و دانشگاه هنر به عنوان بزرگترین مرکز آموزش عالی هنر در کشور، می تواند در این عرصه، نقشی بی بدیل داشته باشد.

وی در ادامه به ذکر چند مثال از قابلیت های هنر پرداخت و گفت: انواع فناوری های نرم و صنایع خلاق داری ظرفیت بالای اشتغالزایی و تولید ثروت برای جوانان می باشند، صنایع و مراکز تولیدی کشور به قابلیت های مختلف نمایشی، تبلیغاتی و.

هنر نیازمند هستند، فضای جامعه به شدت به کارکردهایی زیباسازی و تلطیف کنندگی هنر نیازمند است، به وسیله هنر می توان به مقابله با انواع تهاجم های فرهنگی و اعتقادی پرداخت، از طریق هنر می توان فرهنگ و تمدن ایران را در جامعه معرفی کرد و حتی به جهان عرضه کرد.

رشیدی تصریح کرد: اینها تنها نمونه های کوچک از ظرفیت ها و قابلیت های هنر می باشد و از آنجا که دانشگاه های هنری تربیت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار و مدیریت جهادی، ظرفیت های دانشگاه هنر را شکوفا می کند

کار و مدیریت جهادی، ظرفیت های دانشگاه هنر را شکوفا می کند