مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 10:062019-01-17اقتصادي

نوبخت: دو مین بسته حمایتی دولت به زودی واریز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر نوبخت صبح امروز و در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران، نخستین هدف سفر خود را ابلاغ سلام رییس جمهور و هیئت وزیران عنوان کرد و اظهار داشت: - رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از واریز نخستین بخش بسته جبرانی دولت بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان خبر داد و گفت: دو مین بسته حمایتی دولت به زودی واریز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر نوبخت صبح امروز و در بدو ورود به فرودگاه جیرفت در جمع خبرنگاران، نخستین هدف سفر خود را ابلاغ سلام رییس جمهور و هیئت وزیران عنوان کرد و اظهار داشت: این منطقه مورد توجه دولت است.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه برای توسعه بیشتر این منطقه 16 پروژه با اعتبار بالغ بر 686 میلیارد تومان پروژه در نظر گرفته است که ظرف امسال و سال آینده اجرایی می شوند، افزود: این منطقه از کشور استعداد رشد و توسعه بیش از این را دارد.

رییس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به وعده دولت مبنی بر پرداخت بسته حمایتی به کارمندان دولت، بازنشسته ها، مددجویان زیرپوشش نهادهای حمایتی و همه کسانی که در بخش غیردولتی از طریق تامین اجتماعی دریافتی آنها زیر 3 میلیون تومان است، گفت: خوشبختانه موفق شدیم نخستین بخش بسته جبرانی را بالغ بر 4 هزار و 500 میلیارد تومان تقدیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: دو مین بسته حمایتی دولت به زودی واریز می شود

نوبخت: دو مین بسته حمایتی دولت به زودی واریز می شود