مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 دی 1397 ساعت 03:412019-01-17بين الملل

تحقیقات در آمریکا از نقش شرکت مرموز اسراییلی در پیروزی انتخاباتی ترامپ


بازرس ویژه تحقیقات درباره تبانی ادعایی تیم ترامپ با کشورهای خارجی درباره دخالت احتمالی یک شرکت اسراییلی در انتخابات سال 2016 آمریکا تحقیقات انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ریک گیتس ، از اعضای ارشد ستاد تبلیغات دونالد ترامپ در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، به سوالات رابرت مولر ، بازرس ویژه تحقیقات درباره تبانی ادعایی تیم ترامپ با کشورهای خارجی در خصوص تلاش افرادی از منطقه غرب آسیا برای اثرگذاری بر این انتخابات، پاسخ داد.

  روزنامه دیلی بیست گزارش داده گیتس به طور اخص به سوالاتی درباره دخالت احتمالی شرکت مرموز اسراییلی سای گروپ   به نفع دونالد ترامپ در انتخابات 2016 پاسخ داده است.

این شرکت اسراییلی در زمینه دستکاری افکار عمومی با حساب های کاربری جعلی فعالیت می کند و گمان می رود که در سال 2016 با طرح هایی در همین زمینه در صدد اثرگذاری بر جریان سیاست در آمریکا و پیروزی ترامپ برآمده است.

   منابع مطلع می گویند از دستیار سابق ترامپ درباره تعاملاتش با جوئل زامل ، رییس شرکت اسراییلی سای گروپ و جورج نادر ، تاجر لبنانی-آمریکایی نیز سوال پرسیده شده است.

رسانه های آمریکایی پیش از این گزارش داده اند جورج نادر در ماه های منتهی به برگزاری انتخابات سال 2016 در آمریکا به عنوان فرستاده امارات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات در آمریکا از نقش شرکت مرموز اسراییلی در پیروزی انتخاباتی ترامپ

تحقیقات در آمریکا از نقش شرکت مرموز اسراییلی در پیروزی انتخاباتی ترامپ