مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 20:412019-01-16اقتصادي

مدیرعامل بورس انرژی عنوان کرد لزوم حمایت از تداوم عرضه نفت خام در بورس انرژی


مدیرعامل بورس انرژی با اشاره به اهمیت ذخایر نفت و گاز ایران در دنیا عنوان کرد: نظم در عرضه و تداوم حجم مشخصی از نفت خام در بورس انرژی می تواند به خریداران اطمینان کافی را ارائه دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سیدعلی حسینی مدیرعامل بورس انرژی عصر امرو ز در کارگاه آشنایی با معاملات هیدروکربوری در بورس انرژی گفت: ذخایر نفت و گاز ایران از اهمیت ویژه ای در بازارهای بین المللی دنیا برخوردار است و این در حالی است که بخش اصلی توسعه در هر کشوری مبتنی بر درآمدهای نفتی است.

  وی با اشاره به  اهمیت ظرفیت های حوزه انرژی به ویژه در بخش نفت و پتروشیمی عنوان کرد: در گذشته دیده می شد که امکان ورود عموم مردم و یا دستکم فعالان رسانه ای در حوزه معاملات نفتی وجود نداشته و حتی با فضایی بسته مواجه می شدند، این در حالی است که با عرضه نفت خام در بورس انرژی جمعی از متخصصان از حوزه معامله گری گرفته تا کارشناسی، می توانند وارد حوزه انرژی شوند.

  وی افزود: اهمیت نفت هم اکنون به میان گفتمان جامعه آورده شده تا به این ترتیب هم پای با مسئولان از نظرهای کارشناسی و تحلیل های مختلف تأثیرگذار بتوان استفاده کرد.

این در حالی است که با عرضه اخیر نفت خام در بورس انرژی، حتی به میان آمدن خبرگزاری های بین المللی را نیز در این حوزه شاهد بودیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل بورس انرژی عنوان کرد لزوم حمایت از تداوم عرضه نفت خام در بورس انرژی

مدیرعامل بورس انرژی عنوان کرد لزوم حمایت از تداوم عرضه نفت خام در بورس انرژی