مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 17:362019-01-16سياسي

فرمانده هنگ مرزی ماکو و والی ایغدیر ترکیه بر توسعه همکاری ها تاکید کردند


فرمانده هنگ مرزی شهرستان ماکو و والی ایغدیر ترکیه در نشست مشترکی نسبت به توسعه همکاری های مرزی، تقویت آرامش و امنیت در مرزهای ایران و ترکیه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، شیرزاد حاجی زاده امروز در نشست مشترک و ملاقات مرزی با والی استان ایغدیر ترکیه اظهار داشت: حفظ امنیت پایدار در مرزهای مشترک کشورمان با کشور ترکیه و مبارزه با انواع قاچاق، تحرکات تروریستی و برخورد با متخلفان از سوی دو طرف ضروری است.

وی با تاکید بر اهمیت مرزها در جمهوری اسلامی و تلاش بی وقفه و شبانه روزی مرزبانان در حفظ و حراست از مرزها گفت: مرزبانان جمهوری اسلامی در تمامی مرزهای خاک مقدس جمهوری اسلامی با جان دل تلاش کرده و آماده جان فشانی هستند.

فرمانده هنگ مرزی و کلانتر مرز درجه یک جمهوری اسلامی در ماکو با اشاره به تحرکات و شرارت برخی گروهک ها در مرزهای شمال غرب کشور و مرز ترکیه بر همکاری مرزبانان کشور ترکیه برای جلوگیری از فعالیت و تردد آنها در مرزها تاکید کرد و افزود: مرزهای جمهوری اسلامی برای نیروهای نظامی و انتظامی مقدس بوده و برای حفظ و حراست از آنها شهدای زیادی را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

حاجی زاده با اشاره به جان باختن یکی از مرزبانان کشور ترکیه در درگیری با گروهک ها در هفته گذشته گفت: مرزبانان دو کشور جمهوری اسلامی ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده هنگ مرزی ماکو و والی ایغدیر ترکیه بر توسعه همکاری ها تاکید کردند

فرمانده هنگ مرزی ماکو و والی ایغدیر ترکیه بر توسعه همکاری ها تاکید کردند