مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 16:462019-01-16اجتماعي

همدان پایان هفته بارانی می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدید وارد استان می شود گفت: این سامانه بارشی تا بعد از ظهر روز جمعه در استان فعال است.

- محمدحسن باقری شکیب امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه وضعیت جوی امروز نیمه ابری در برخی از ساعات با وزش باد پیش بینی می شود اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سامانه بارشی جدید وارد استان می شود.

وی با بیان اینکه بارش ها از سمت غرب و جنوب استان وارد می شود افزود: این سامانه بارشی تا بعد از ظهر روز جمعه در استان فعال است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با بیان اینکه در روزهای پنج شنبه و جمعه در برخی از ساعات شاهد بارش برف و باران در استان هستیم عنوان کرد: عمده بارش ها به شکل برف و باران است.

وی با بیان اینکه از نظر تغییرات دمایی از صبح شنبه هفته آینده با خروج سامانه بارشی شاهد کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در استان هستیم یادآور شد: توده هوای سرد تا اواسط هفته آینده ماندگار است.

باقری شکیب با بیان اینکه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته بین منفی 4 و 10 درجه سانتیگراد در نوسان بود خاطرنشان کرد: از رانندگان تقاضا می شود در هنگام عبور از گردنه ها وسائل ایمنی همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان پایان هفته بارانی می شود

همدان پایان هفته بارانی می شود