موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - سربازان فراري - تامين اجتماعي - دانشگاه صنعتي شريف - مددجويان بهزيستي - مستمري مددجويان - دانشگاه صنعتي - بازنشستگان كشوري - همسان سازي حقوق بازنشستگان - امير قلعه نويي - جلال روح الله نژاد - نيكلاي ملادنوف - دوشان ولاهوويچ - محمدرضا انبيايي - شهر ايلام - توصيه هاي سلامت - موسيقي كرمانجي شمال خراسان - اسقاط خودروهاي فرسوده - گرندپري مجارستان - روابط عمومي ايرانسل - آرش اسحاقي - منطقه فتح المبين - نقص امنيتي در واتس اپ

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 15:462019-01-16بين الملل

نخست وزیر عراق: 25 درصد از نظامیان خارجی از عراق خارج شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق طی یک کنفرانس خبری، از عقب نشینی بیش از 25 درصد از نظامیان خارجی از عراق طی سال 2018، - نخست وزیر عراق اعلام کرد که بیش از 25 درصد از نظامیان خارجی طی سال گذشته میلادی از این کشور عقب نشینی کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو ، عادل عبدالمهدی نخست وزیر عراق طی یک کنفرانس خبری، از عقب نشینی بیش از 25 درصد از نظامیان خارجی از عراق طی سال 2018، خبر داد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه، نخست وزیر عراق با اعلام عقب نشینی بیش از 25 درصد از نظامیان خارجی طی سال 2018 از خاک کشورش، گفت که اغلب این نظامیان، آمریکایی بودند.

این اظهارات عبدالمهدی، پس از گذشت یک ماه از اعلام تصمیم آمریکا مبنی بر عقب نشینی از سوریه و استفاده از عراق به عنوان پایگاه در صورت نیاز، صورت می گیرد.

وی طی کنفرانسی خبری که (سه شنبه 15 ژانویه) برگزار شد، گفت که نزدیک به یازده هزار نظامی که 70 درصد آن ها آمریکایی بودند در ژانویه 2018 در عراق حضور داشتند که در دسامبر، این تعداد به هشت هزار نفر رسید که شش هزار نفر آن ها آمریکایی هستند.

عراق در اواخر سال 2017، پایان نبرد نظامی با داعش و آزادی کامل اراضی اشغال شده را پس از سه سال نبرد اعلام کرد، اما هنوز بقایایی از این گروه تروریستی در حال انجام عملیات های پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخست وزیر عراق: 25 درصد از نظامیان خارجی از عراق خارج شده اند

نخست وزیر عراق: 25 درصد از نظامیان خارجی از عراق خارج شده اند