مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 15:352019-01-16اجتماعي

علاقمندان نگهداری از حیوانات خانگی بخوانند


یک دامپزشک به علاقمندان نگهداری از حیوانات خانگی توصیه هایی داشت و از آنها خواست این حیوانات را به صورت دوره ای مورد معاینه دامپزشک قرار دهند.

- علی قشقایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: علاقمندان به نگهداری حیوانات خانگی باید حتما قبل از آوردن این حیوانات به محیط خانه، آنها را به کلینیک های مجاز دامپزشکی برده تا مورد معاینه و آزمایش قرار گیرند و در صورت نیاز دوره قرنطینه را بگذرانند.

این دامپزشک با تاکید بر اینکه حیوانات خانگی باید تحت نظر دامپزشک باشند، افزود : این حیوانات باید به صورت دوره ای و حداقل هر شش ماه یکبار تحت معاینه دامپزشک قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه تزریق یکسری واکسن ها برای حیوانات خانگی ضروری است، افزود: به عنوان مثال یکی از مهمترین واکسن هایی که حتماً باید حیوانات خانگی و از جمله سگ های خانگی دریافت کنند واکسن هاری است، زیرا بیماری هاری بیماری خطرناک و مشترک بین انسان و حیوانات است که در صورت بروز می تواند نه تنها حیات حیوان، بلکه زندگی صاحبش را هم به خطر بیندازد.

عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه رازی کرمانشاه اظهار کرد: توصیه می شود افراد و خانواده هایی که تمایل به نگهداری از حیوانات خانگی دارند، حیواناتی را برای نگهداری در محیط منزل انتخاب کنند که قابلیت نگهداری آسان تری داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علاقمندان نگهداری از حیوانات خانگی بخوانند

علاقمندان نگهداری از حیوانات خانگی بخوانند