مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 15:352019-01-16اقتصادي

تنها 30 درصد دست فروشان مستحق حمایت هستند


رییس کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل، اصناف و فعالیت های شهرداری ها با اشاره به موضوع ساماندهی دست فروشان، گفت: طبق آماری که به دست آورده ایم حدود 30 درصد دست فروشان نیازمند حمایت هستند و بقیه مافیایی از دست فروشان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا تحصیلی در دومین نشست مشترک کارگروه های تخصصی ساماندهی مشاغل و محصولات کشاورزی شهرداری ها که امروز (26 دی ماه) در هتل نیشکر اهواز ،برگزار شد، اظهار کرد: پس از 30 سال به اهواز آمدم که برای من دردمند است که برخی مردم شهری با این عظمت، از مشکلاتی از جمله فاضلاب و وضعیت رودخانه کارون گله مند هستند.

وی تصریح کرد: رسالت این کارگروه تبادل تجارب بین سازمانی است.

یکی از کارهای شاخصی که در تهران دیده می شود، موضوع ساماندهی دست فروشان، بازارهای روز و شب بازارها است که این کار آغاز شد و اگر مقداری پیش برویم و نهادینه شود، کار خوبی است.

تحصیلی گفت: معمولا در کشور زمانی که یک پدیده شکل گرفت نسبت به رفع آن اقدام می کنیم و تقریبا از قبل برنامه ریزی نداریم که این موضوع یک آفت است.

رییس کارگروه تخصصی ساماندهی مشاغل، اصناف و فعالیت های شهرداری ها بیان کرد: انتقال اوراق کنندگان اتومبیل از محدوده میدان شوش انجام شده است و به مجموعه ثامن الحجج انتقال یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها 30 درصد دست فروشان مستحق حمایت هستند

تنها 30 درصد دست فروشان مستحق حمایت هستند