مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 15:162019-01-16سياسي

فارس گزارش می دهد انتخاب پرحاشیه در شرکت بازآفرینی شهری


انتخاب مجدد سیدمحمد پژمان به عنوان مدیر عامل جدید شرکت بازآفرینی شهری ایران با توجه به سوابق پر حاشیه وی در دوره شهرداری مشهد، حواشی جدیدی به وزارت راه و شهرسازی تحمیل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی روز گذشته در حالی به یکباره سه معاونت خود را که در دوره آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی معاونان درجه یک او محسوب می شدند، تغییر داد که سوابق و چهره یکی از این سه معاون جدید شفاف و شناخته شده است.

سید محمد پژمان که از سال 86 تا 92 شهردار مشهد بود و حواشی زیادی را برای خود دست و پا کرده بود از شهریور سال 92 با حکم وزیر سابق راه و شهرسازی به عنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن معرفی شد.

تغییر مجدد پژمان در سال 95 نیز به دلیل وجود همین حواشی مرتبط با شهرداری مشهد بود و این حواشی عملا باعث شد تا وزیر سابق راه و شهرسازی مجبور به برکناری او شود.

 گفته می شود این حواشی از جایی آغاز شد که در دوره ای که پژمان شهردار مشهد بوده اوراق مشارکت بدون پشتوانه و محاسبه نشده برای بافت پیرامونی حرم امام رضا به مردم فروخته شده بود و به همین دلیل امکان بازگرداندن سود اوراق به خریداران فراهم نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد انتخاب پرحاشیه در شرکت بازآفرینی شهری

فارس گزارش می دهد انتخاب پرحاشیه در شرکت بازآفرینی شهری