مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 14:062019-01-16بين الملل

خودداری مالزی از میزبانی مراسماتی که اسراییلی ها در آن حضور داشته باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه مالزی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، این کشور از این به بعد دیگر میزبانی برنامه ای را که نمایندگانی از رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشند، - وزیر خارجه مالزی تأکید کرد که کوالالامپور از میزبانی هر مراسمی که نمایندگان رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشند، خودداری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وزیر خارجه مالزی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد، این کشور از این به بعد دیگر میزبانی برنامه ای را که نمایندگانی از رژیم صهیونیستی در آن حضور داشته باشند، نخواهد پذیرفت.

بنا بر گزارش شبکه الجزیره ، صیف الدین عبدالله تأکید کرد، دولت مالزی در برابر محرومیتی که علیه ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رقابت های پاراشنا اعمال شده، تسلیم نخواهد شد.

رقابت های قهرمانی پاراشنای جهانی که قرار است در ماه جولای در مالزی برگزار شود، حکم مجوز ورود برای بازی های پارالمپیک 2020 توکیو را دارد.

وزیر خارجه مالزی گفته است، کابینه این کشور هفته گذشته نیز اعلام کرد هیچ هیأتی از رژیم صهیونیستی نمی تواند برای برنامه های ورزشی و یا هر رویداد دیگری وارد مالزی شود.

وی افزود، مالزی همچنین تصمیم گرفته هیچ رویدادی را که شامل حضور نمایندگان این رژیم شود، میزبانی نکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودداری مالزی از میزبانی مراسماتی که اسراییلی ها در آن حضور داشته باشند

خودداری مالزی از میزبانی مراسماتی که اسراییلی ها در آن حضور داشته باشند