مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 دی 1397 ساعت 13:552019-01-16سياسي

اجرای سومین دوره طرح شهید احمدی روشن در مشهد


سومین طرح شهید احمدی روشن به همت بنیاد ملی نخبگان و با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی با هدف توانمندسازی و مشارکت نخبگان برای حل مسائل واقعی کشور اجرا می شود.

- سومین طرح "شهید احمدی روشن" به همت بنیاد ملی نخبگان و با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی با هدف توانمندسازی و مشارکت نخبگان برای حل مسائل واقعی کشور اجرا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد ملی نخبگان پس از اجرای دو دوره طرح شهید احمدی روشن با هدف توانمندسازی و مشارکت دانشجویان مستعد در نظر دارد با اجرای سومین دوره این طرح گام دیگری در جهت شناسایی و حل مسائل واقعی کشور بردارد.

در طرح شهید احمدی روشن که با همکاری بنیاد نخبگان استان خراسان رضوی اجرا می شود، استادان خبره دانشگاهی و متخصصان برتر صنعتی با شناسایی مسائل و مشکلات اصلی کشور، هسته های نخبگانی مسأله محور را با مشارکت دانشجویان برگزیده تشکیل داده و به صورت علمی و تخصصی در قالب طرحی مشخص و در بازه زمانی معین به حل آن ها می پردازند.

در فراخوان این دوره، گوشه ای از نیازمندی های مهم کشور در قالب 4 مسأله مشخص ارائه شده و جمعی از خبرگان صنعتی و دانشگاهی مسئولیت راهبری حل آنها را برعهده گرفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سومین دوره طرح شهید احمدی روشن در مشهد

اجرای سومین دوره طرح شهید احمدی روشن در مشهد